ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει αν η συσκευασία είναι άθικτη και αν η κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε είναι η επιθυμητή ή υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος ώστε να μην χάσει τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο περί ελαττωματικών προϊόντων.
Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης έως 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Ο πελάτης οφείλει εντός 7 ημερών απο την έγκριση της αίτησης υπαναχώρησης να αποστείλει το προϊόν προς επιστροφή. Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 7 ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Ωστόσο, έχει το δικαίωμα να μην επιστρέψει τα χρήματα αν δεν παραλάβει τα προϊόντα τα οποία απέστειλε, στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με όλα τους τα παρελκόμενα. Το κόστος μεταφοράς επιστροφής και ευθύνη μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό υπόκειται στην όποια εγγύηση της παραγωγού εταιρείας και αντικαθίσταται απο εμάς χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη.
Τα ελαστκά είδη και τα μονωτικά υλικά τα οποία πωλούνται με τρέχον μέτρο, ΔΕΝ επιστρέφονται καθώς είναι αντικείμενα που πωλούνται μετά απο προσαρμογή στις απαιτήσεις του πελάτη.